معتز عبدالفتاح: "اللي مش عاجبه البلد يروح حتة تانية"
معتز عبدالفتاح: "اللي مش عاجبه البلد يروح حتة تانية"

معتز عبدالفتاح: "اللي مش عاجبه البلد يروح حتة تانية" العرب نيوز ينشر لكم جديد الاخبار - ونبدء مع اهم الاخبار ,, معتز عبدالفتاح: "اللي مش عاجبه البلد يروح حتة تانية" - العرب نيوز - معتز عبدالفتاح: "اللي مش عاجبه البلد يروح حتة تانية" .

العرب نيوز طريقك لمعرفة الحقيقة - اخبر الدكتور معتز بالله عبد الفتاح، أستاذ العلوم السياسية بجامعة القاهرة، إنه لا يجب لوم قوات الامن والجيش على التقصير الأمني دون أن يقوم كل شخص بمهام عمله، مضيفًا :"مش هنقعد نلوم قوات الامن والجيش على طول، كل واحد يعمل اللي عليه في البلد".

وأكمل عبد الفتاح، خلال تقديمه برنامج "حلقة الوصل"، على قناة "أون لايف"، أنه يجب على الشعب المصري الإبلاغ عن كل مشتبه به عند تأجير شقق أو الإبلاغ عن ناشري الشائعات التي تثير مخاوف المواطنين، وعدم المعارضة من أجل المعارضة فقط، حيث يجب مساعدة مـصـر في تلك الظروف.

وتابع :"اللي مش عجباه البلد يروح بلد تانية، مش ناقصة بلاوي، اللي تقدر تعمله في خدمة البلد اعمله أو السكوت".

معتز عبدالفتاح: "اللي مش عاجبه البلد يروح حتة تانية" العرب نيوز ينشر لكم جديد الاخبار - ونبدء مع اهم الاخبار ,, معتز عبدالفتاح: "اللي مش عاجبه البلد يروح حتة تانية" - العرب نيوز طريقط لمعرفة الحقيقة. لاتنسي عمل لايك او اعجاب بصفحات التواصل الاجتماعي الخاصة بالعرب نيوز ليصلكم جديد الاخبار.

العرب نيوز - معتز عبدالفتاح: "اللي مش عاجبه البلد يروح حتة تانية"

المصدر : الحكاية